ul.Kłodzka 8 58-340 Głuszyca
gsm: 882 068 300 info@zolnieruk.pl

Jak sprzedać dom lub mieszkanie?

Podstawowe informacje (krok po kroku) o czynnościach związanych ze sprzedażą nieruchomości.

  1. Zgłoś się do nas poprzez mail, telefonicznie lub osobiście.
  2. Skontaktujemy się z Tobą (w przypadku zgłoszenia telefonicznego lub mailowego) i ustalimy szczegóły dotyczące nieruchomości oraz ustalimy datę, w której dokonamy jej oględzin.
  3. Podczas wizyty zostanie sporządzony opis nieruchomości i jej stan prawny.
  4. Ustalimy z Tobą cenę nieruchomości lub wysokość czynszu najmu w przypadku chęci jej wynajęcia.
  5. Udzielimy wszelkich niezbędnych informacji i wskazówek dotyczących sprzedaży Twojej nieruchomości.
  6. Zostanie z Tobą podpisana umowa pośrednictwa. Bez tej umowy nie możemy oferować zgłoszonej przez Ciebie nieruchomości. Umowę pośrednictwa może podpisać właściciel nieruchomości lub jego pełnomocnik. Do jej podpisania  niezbędny jest ważny dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy). Twoje dane podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Nie udostępniamy ich osobom trzecim.
  7. Po podpisaniu umowy zaprezentujemy Twoją nieruchomość na naszej stronie internetowej oraz na innych specjalistycznych portalach i w prasie lokalnej. Informacje o nieruchomości dotrą do zainteresowanych klientów i innych biur nieruchomości.
  8. Zainteresowanym kupnem klientom pokazujemy nieruchomość w ustalonym wspólnie terminie. Zawsze jesteśmy przy prezentacji i pomagamy zarówno w sprzedaży, jak i zakupie. Staramy się, by obie strony wybrały najlepsze dla siebie rozwiązanie i zawsze dbamy o dobro naszych klientów.
  9. Na Twoje życzenie możemy uczestniczyć w negocjacjach ceny i warunków umowy.
  10. Po znalezieniu klienta na Twoją nieruchomość podpiszemy umowę przedwstępną lub protokół uzgodnień dotyczący umowy.
  11. Po podpisaniu umowy przedwstępnej z kupującym Twoją nieruchomość klientem poprosimy Cię o zaliczkę na poczet naszej prowizji uzgodnionej w umowie.
  12. Pomożemy w skompletowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, zarówno do sprzedaży, jak i najmu.
  13. Zostaniesz przez nas umówiony do notariusza i będziemy zarówno przy podpisywaniu aktu notarialnego, umowy najmu, przy wszelkich rozliczeniach z kupującym i wydawaniu mu nieruchomości.
  14. Otrzymasz od nas fakturę VAT za nasze usług i poprosimy o zapłatę prowizji, pomniejszoną o wcześniej pobraną zaliczkę.